Service protocol


 

Bij ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Protocol afhandeling

Klacht Consument moet voldoen aan Afhandeling
Niet geleverd Reactie binnen 1 week Alsnog leveren met excuus ten bedrage van
ca. 50% van het orderbedrag.
Niet geleverd, niet thuis Reactie binnen 1 week Niet-thuis kaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw bezorgen.
Te laat geleverd Reactie binnen 2 dagen Excuus ten bedrage van ca. 50% van het orderbedrag
Te vroeg geleverd Reactie binnen 2 dagen Nogmaals leveren met excuus.
Kwaliteit niet goed* Toonbaar binnen 7 dagen Oude boeket terug t.b.v. onderzoek. Opnieuw
bezorgen van zelfde bestelling.
Onvolledige levering Reactie binnen 2 dagen Nalevering van het ontbrekende